FamousGrey en Ixina doen keukens herleven

Ixina-still-couple-4

Crea / News

Ixina-still-couple-5De aankoop van een keuken is een belangrijk moment dat vraagt om begeleiding en advies op maat om zo optimaal mogelijk te voldoen aan de behoeften en verwachtingen van de consument. We brengen immers veel tijd door in onze keuken en er vinden tal van  dingen plaats. Voor hun tweede nationale campagne schenken Ixina en FamousGrey aandacht aan de dagelijkse situaties die we in onze keuken beleven. De campagne startte afgelopen zaterdag op de nationale televisiezenders.

Ixina-still-couple-4In deze campagne versterken FamousGrey en Ixina hun strategie van persoonlijk advies met een vleugje humor en emotie. Ixina toont hiermee aan dat ze haar klanten begrijpt, inclusief de uitdaging waarmee zij geconfronteerd worden. En als marktleider verkoopt Ixina keukens op maat van elk budget. Met deze nieuwe campagne wil het merk zich dan ook tot verschillende marktsegmenten richten. De eerste spot toont een jong koppel met een kindje in verschillende grappige situaties. Een tweede spot, die een andere familie volgt, zal later aan bod komen.

Credits

Client: Ixina

Client contacts: Frédéric Berghmans

 

Agency: FamousGrey

Excecutive CD: Katrien Bottez

CD: Laurent Dochy

Creative Team: Sophie Norman & Benoit Menetret

Copywriter : Benoit Menetret & Luc Libens

 

Project leader: Isabelle Hankard

Brand Leader: Hans Michiels

Business Director: Carola Michiels

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

 

RTV-producer: Charlotte Bodson

Production: Adult

Producer: Brechje Depourcq

Executive Producer : Maarten Le Roy

Director: Jérôme Langlade

DOP: Maxime Desmet

Soundstudio: Roundhouse

Post-production: Adult

Montage offline : Simone Rau

Montage online: Moxy

Ixina-still-couple-1