FamousGrey en L'Echo zoeken nieuwe investeerders via podcast

Sinds de eerste lockdown hebben de prestaties van de aandelenmarkt en cryptocurrency's een groot aantal jonge investeerders aangetrokken. Om hen te informeren en beter te begeleiden in hun keuze, heeft de redactie van L'Echo 'Tracker' gemaakt; een nieuwe reeks podcasts die gratis beschikbaar zijn op alle platforms en op lecho.be. Om deze podcasts te promoten, heeft FamousGrey een print- en bannercampagne opgezet die in de lijn ligt van het nieuwe merkconcept. Deze campagne kaapt de foto van een microfoon om er het portret van deze nieuwe investeerders in volle klik van te maken.
CREDITS
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency : FAMOUSGREY
CD : Peter Ampe
Account Director : Marko van Dyck
Account Manager : Lies Bernaer
Creation : Vanessa Hendrickx, Antoine Wellens
Design : Elke Helbig, Vanessa Hendrickx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]