Sinds de eerste lockdown hebben de prestaties van de aandelenmarkt en cryptocurrency's een groot aantal jonge investeerders aangetrokken. Om hen te informeren en beter te begeleiden in hun keuze, heeft de redactie van L'Echo 'Tracker' gemaakt; een nieuwe reeks podcasts die gratis beschikbaar zijn op alle platforms en op lecho.be. Om deze podcasts te promoten, heeft FamousGrey een print- en bannercampagne opgezet die in de lijn ligt van het nieuwe merkconcept. Deze campagne kaapt de foto van een microfoon om er het portret van deze nieuwe investeerders in volle klik van te maken.
CREDITS
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency : FAMOUSGREY
CD : Peter Ampe
Account Director : Marko van Dyck
Account Manager : Lies Bernaer
Creation : Vanessa Hendrickx, Antoine Wellens
Design : Elke Helbig, Vanessa Hendrickx
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]