Sinds de eerste lockdown hebben de prestaties van de aandelenmarkt en cryptocurrency's een groot aantal jonge investeerders aangetrokken. Om hen te informeren en beter te begeleiden in hun keuze, heeft de redactie van L'Echo 'Tracker' gemaakt; een nieuwe reeks podcasts die gratis beschikbaar zijn op alle platforms en op lecho.be. Om deze podcasts te promoten, heeft FamousGrey een print- en bannercampagne opgezet die in de lijn ligt van het nieuwe merkconcept. Deze campagne kaapt de foto van een microfoon om er het portret van deze nieuwe investeerders in volle klik van te maken.
CREDITS
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency : FAMOUSGREY
CD : Peter Ampe
Account Director : Marko van Dyck
Account Manager : Lies Bernaer
Creation : Vanessa Hendrickx, Antoine Wellens
Design : Elke Helbig, Vanessa Hendrickx
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]