FamousGrey en Mindshare houden het veilig voor Volvo

Crea / News

Als kick-off van haar 'A Million More'-campagne zendt Volvo op woensdag 14 oktober een 112” spot uit. (Om 18.53u op VTM, om 20h06 op La Une en om 19.42u op RTL). 'A Million More' toont dat de uitvinding van de gordel vroeger veel stof heeft doen opwaaien maar wel al 1 miljoen levens heeft gered en dat de verdere innovaties van het merk (Speed Cap en Driving Facing Camera) er nog 1 miljoen gaan redden. Deze campagne is vooral een inspirerend verhaal over hoe het soms nodig is om moedige, moeilijke en controversiële beslissingen te nemen om het juiste te doen. Lolita Swanet, marketing campaign manager Volvo Car BELUX: "Bij Volvo staat de mens steeds in het middelpunt van onze bekommernissen. Veiligheid is dan ook deel van ons DNA, betrouwbare auto’s voor iedereen is één van onze belangrijkste leitmotivs. De ‘A million More’ campagne weerspiegelt deze visie en bekommernis ten volle. Ze zet het genie van onze ingenieurs in het licht en vooral ook ons geloof in de aanpak in alles wat we doen, ondanks kritiek en moeilijkheden die hier aan verbonden kunnen zijn. We moeten het geloof in onze ideeën verderzetten met een noodzakelijk doorzettingsvermogen, soms tegen wil en dank, om een mentaliteitswijziging op gang te houden en te brengen. Het is het verhaal van de uitvinding van de driepuntsgordel die tot op vandaag meer dan 1 miljoen mensenlevens heeft gered."

https://www.youtube.com/watch?v=r__E_xT9ijM&feature=emb_title

Naast TV zal deze wordt deze campagne nog ondersteund door cinema, OOH, online video en een PR-luik. Deze campagne is een samenwerking tussen Volvo, Mindshare en FamousGrey.