Op zaterdag 13 mei lanceren De Tijd en L’Echo hun vernieuwde weekendkrant. Met een focus op feiten, duidelijke analyse en eigen onderzoek informeren ze hun lezers dagelijks op een kritische en objectieve manier over wat hij of zij moet weten van de wereld. Maar in de vernieuwde weekendkrant gaan ze een stap verder en willen ze hun lezers voluit inspireren met inzichten, ideeën en verhalen en hen vooruit duwen in het leven.
Centraal staat het aanbieden van een nieuwe weekendbeleving, van de eerste tot de laatste pagina. FamousGrey creeërde de campagne rond de lancering van de vernieuwde weekendkrant. Eén brok inspiratie voor ambitieuze mensen die waarschijnlijk vroeg of laat zelf in De Tijd en L’Echo zullen komen.
Om de vernieuwde weekendkrant te promoten, zorgde FamousGrey voor een campagne die loopt in radio, print en online en dit sinds 6 en tot 19 mei. Je kan tot zaterdag zelf een gratis weekendkrant aanvragen op www.tijd.be/ontdek of www.lecho.be/decouverte.
MEDIAFIN CREDITS
Frederik Delaplace
Isabel Albers
Chantal Janssens
Katleen Mertens
Stephanie Seynaeve
Sofie De Coker
FAMOUS CREDITS
Business Director:
Janpieter Mels |
|
Project Manager :
Katrien Crabbe |
|
Creative Director : Jeremie Goldwasser, Ad Van Ongeval |
|
Creative Team :
Tom Berth, Geert De Rocker Olivier Roland
|
|
RTV Producer :
Emily Rammant, Loes Fierens |
|
Community manager Jonas Sprengers
|
|
Pr Manager :
Liedewij Verbiest |
|
|
|
EXTERNAL
Radio
Production Company: Cobra |