FamousGrey en Tijd klaar voor het weekend

Crea / Media / News

De_TijdOp zaterdag 13 mei lanceren De Tijd en L’Echo hun vernieuwde weekendkrant. Met een focus op feiten, duidelijke analyse en eigen onderzoek informeren ze hun lezers dagelijks op een kritische en objectieve manier over wat hij of zij moet weten van de wereld. Maar in de vernieuwde weekendkrant gaan ze een stap verder en willen ze hun lezers voluit inspireren met inzichten, ideeën en verhalen en hen vooruit duwen in het leven.
de-tijd

Centraal staat het aanbieden van een nieuwe weekendbeleving, van de eerste tot de laatste pagina. FamousGrey creeërde de campagne rond de lancering van de vernieuwde weekendkrant. Eén brok inspiratie voor ambitieuze mensen die waarschijnlijk vroeg of laat zelf in De Tijd en L’Echo zullen komen.

Om de vernieuwde weekendkrant te promoten,  zorgde FamousGrey voor een campagne die loopt in radio, print en online en dit sinds 6 en tot 19 mei. Je kan tot zaterdag zelf een gratis weekendkrant aanvragen op www.tijd.be/ontdek of www.lecho.be/decouverte.

MEDIAFIN CREDITS

Frederik Delaplace

Isabel Albers

Chantal Janssens

Katleen Mertens

Stephanie Seynaeve

Sofie De Coker

 

 

FAMOUS CREDITS

Business Director:

Janpieter Mels

Project Manager :

Katrien Crabbe

 

Creative Director :

Jeremie Goldwasser, Ad Van Ongeval

Creative Team :

Tom Berth, Geert De Rocker

Olivier Roland

 

RTV Producer :

Emily Rammant, Loes Fierens

 

Community manager

Jonas Sprengers

 

Pr Manager :

Liedewij Verbiest

 

 

 

EXTERNAL

Radio

 

Production Company: Cobra