Na het succes van de ‘check check check’-campagne won FamousGrey ook de pitch voor het tweede deel van de infocampagne rond coronamaatregelen. Die zal Vlamingen vanaf juli aansporen om nog steeds aandachtig om te gaan met voorzorgsmaatregelen en zo een heropleving van het virus te vermijden.
Terwijl de ‘check check check’-campagne Vlamingen individueel wees op de correcte naleving van de coronamaatregelen, zal het tweede deel van de communicatie een groeperende campagne zijn en inwerken op het solidariteitsgevoel dat tijdens de coronacrisis zo sterk aanwezig was. Nu er vooral maatregelen worden versoepeld, zullen FamousGrey en de Vlaamse Overheid de Vlamingen oproepen om hun gezond verstand te blijven gebruiken, voor elkaar, want een tweede golf van het virus is nog niet uitgesloten.
De ‘check check check’-campagne door FamousGrey en Famous Relations miste zijn effect niet. Zowel qua bereik, herkenning, gesprekswaarde en creatieve evaluatie scoorde de overheidscampagne hoog. FamousGrey mag dat succes nu verderzetten en zal voor het tweede deel van de communicatie opnieuw nauw samenwerken met het departement Zorg & Gezondheid. Ook voor deze campagne zal de Vlaamse Overheid de krachten bundelen met de media: VRT, DPG Media, SBS en de regionale kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]