FamousGrey en Volvo benadrukken veilige rijervaring met ASMR

Crea / News

FamousGrey en Volvo hebben een online video gemaakt die de psychologische rust van het rijden in een Volvo benadrukt. Door gebruik te maken van Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR), een fenomeen dat vaak wordt gebruikt om ontspanning te bevorderen, biedt deze video kijkers een unieke en rustgevende ervaring.

Elk geluid in een Volvo is geruststellend en doet denken aan veiligheid. Dit was de inspiratie achter de keuze van FamousGrey om ASMR te integreren in de nieuwe online video. De video toont verschillende situaties waarin de kijker zich kan ontspannen en genieten van de rustige en kalmerende geluiden van het rijden in een Volvo.

Met ASMR willen Volvo en FamousGrey ook de emotionele connectie tussen de bestuurder en de auto benadrukken. Door ASMR te gebruiken, ervaart de kijker zelf hoe het voelt om met een Volvo te rijden.

De video wordt gepromoot via het Instagramkanaal van Volvo Cars Belux. Met deze video hopen FamousGrey en Volvo de boodschap over te brengen dat elke rit in een Volvo een geruststellende en veilige ervaring is.

Credits

Client: Volvo Car Belux
​Client contacts: Kelly Van Waes, Joshua Vandeput, James Derom

Agency: FamousGrey
​CD: Peter Ampe
​Social creative: Evelien Peeters
​Digital creative :  Sacha Lempereur
​Traffic planner: Siebe Lefebure

Account Director: Olivia Naudts
​Project Manager: Anthea Vernaillen

Social Lead : Evelien Peeters
​Digital designer: Sacha Lempereur
​Production : Sacha Lempereur

Media Buying: Mindshare
​Media contact: Louise Gilain