FamousGrey en Volvo benadrukken veilige rijervaring met ASMR

FamousGrey en Volvo hebben een online video gemaakt die de psychologische rust van het rijden in een Volvo benadrukt. Door gebruik te maken van Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR), een fenomeen dat vaak wordt gebruikt om ontspanning te bevorderen, biedt deze video kijkers een unieke en rustgevende ervaring.
Elk geluid in een Volvo is geruststellend en doet denken aan veiligheid. Dit was de inspiratie achter de keuze van FamousGrey om ASMR te integreren in de nieuwe online video. De video toont verschillende situaties waarin de kijker zich kan ontspannen en genieten van de rustige en kalmerende geluiden van het rijden in een Volvo.
Met ASMR willen Volvo en FamousGrey ook de emotionele connectie tussen de bestuurder en de auto benadrukken. Door ASMR te gebruiken, ervaart de kijker zelf hoe het voelt om met een Volvo te rijden.
De video wordt gepromoot via het Instagramkanaal van Volvo Cars Belux. Met deze video hopen FamousGrey en Volvo de boodschap over te brengen dat elke rit in een Volvo een geruststellende en veilige ervaring is.
Credits
Client: Volvo Car Belux
Client contacts: Kelly Van Waes, Joshua Vandeput, James Derom
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Social creative: Evelien Peeters
Digital creative : Sacha Lempereur
Traffic planner: Siebe Lefebure
Account Director: Olivia Naudts
Project Manager: Anthea Vernaillen
Social Lead : Evelien Peeters
Digital designer: Sacha Lempereur
Production : Sacha Lempereur
Media Buying: Mindshare
Media contact: Louise Gilain
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]