Bij de vernieuwde Volvo XC60 is het niet zozeer de facelift die opvalt, maar wel de brainlift. Daarom zet FamousGrey de meest tot de verbeelding sprekende feature van de wagen in de kijker: de spraakbesturing van Google Assistant. Zo kan je met je stem het volume regelen, je gps instellen en rechtstreeks zaken zoals restaurants opzoeken via Google.
In een reeks van vier radiospots horen we telkens een Volvobestuurder die iets te gewoon geworden is aan de spraakbesturing van z’n nieuwe wagen.
Credits
Client: Volvo Car Belux
Client contact: Lolita Swanet, Collin Vermoesen
Agency: FamousGrey
Creative Partner: Peter Ampe
Creative team: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Copywriter FR: Jean Werner
Account team: Olivia Naudts, Matthias Roose, Klaartje Vanmulders
Strategic Planner: Floris Adriaenssens
RTV Producer: Sara De Grave, Marlies Neudt
Sound Studio: FamousGrey Productions
Sound Engineer: Eli Sundermann
Media agency: Mindshare
Media contact: Charlotte Massa
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]