FamousGrey generös voor Volvo

Crea / News

FamousGrey bedacht een nieuwe campagne voor de Volvo XC40 Limited edition. De compacte SUV die zeer genereus is uitgerust met tal van opties. Of zoals ze in het Zweeds zouden zeggen: generös.

Generös. Da’s Zweeds voor genereus. Net zoals de Volvo XC40 Limited edition. Die, naar eigen zeggen, rijkelijk werd uitgerust met tal van extra opties voor een zeer aantrekkelijke prijs. FamousGrey bedacht een campagne voor de populaire SUV, gebaseerd op een Zweeds-Vlaams onderonsje. Naast een uitgebreid digitaal luik werd ook op radio en OOH ingezet.

Credits

Client: Volvo Car Belux

Client contacts: Kelly Van Waes, Joshua Vandeput, James Derom

Agency: FamousGrey

CD: Peter Ampe

Creative team: Kenn Van Lijsebeth, John Benois

Digital creative : Sacha Lempereur, Simone Curzi
​Desktop publisher: Franco Scaramuzza
​Traffic planner: Kirsten Vanderbeke, Siebe Lefebure

Account Director: Olivia Naudts

Project Manager: Anthea Vernaillen

Digital strategist : Yarne De schrijver

Social Lead : Evelien Peeters

Digital designer: Sacha Lempereur, Simone Curzi

Production : Sacha Lempereur, Simone Curzi

Media Buying: Mindshare

Media contact: Louise Gilain

Production agency: FamousProductions
​Head of Production: Myriam Maes

RTV Producer: Marie Libouton
​Sound Engineer: Mathieu Savenay