FamousGrey houdt van mango's

Naar aanleiding van Wereldkankerdag op 4 februari 2018 lanceerde FamousGrey samen met Kom op tegen Kanker een nationale oproepcampagne waarin patiënten worden aangespoord om hun “mangomoment” te delen. De term mangomoment is ontleend aan een reportage van Annemie Struyf, die in “Via Annemie” op bezoek gaat bij kankerpatiënte Viviane. Wanneer er gevraagd wordt waar Viviane écht naar snakt, is het antwoord… het proeven van een mango.
Credits
Client: Kom op tegen Kanker
Client contacts: Marina Van den Nouweland, Anja T’Jampens
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Catheline Leroy, Stephen Walckiers
Project leader: Cato Samyn
Brand Leader: Charlotte Ghekiere
Business Director: Carola Michiels
PR Manager: Liedewij Verbiest
RTV-producer: Marlies Neudt
Production: FamousGrey Productions
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]