FamousGrey houdt van mango's
Naar aanleiding van Wereldkankerdag op 4 februari 2018 lanceerde FamousGrey samen met Kom op tegen Kanker een nationale oproepcampagne waarin patiënten worden aangespoord om hun “mangomoment” te delen. De term mangomoment is ontleend aan een reportage van Annemie Struyf, die in “Via Annemie” op bezoek gaat bij kankerpatiënte Viviane. Wanneer er gevraagd wordt waar Viviane écht naar snakt, is het antwoord… het proeven van een mango.
Credits
Client: Kom op tegen Kanker
Client contacts: Marina Van den Nouweland, Anja T’Jampens
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Catheline Leroy, Stephen Walckiers
Project leader: Cato Samyn
Brand Leader: Charlotte Ghekiere
Business Director: Carola Michiels
PR Manager: Liedewij Verbiest
RTV-producer: Marlies Neudt
Production: FamousGrey Productions
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]