Aangezien het één van de favoriete bezigheden van veel jongeren is, introduceert Ketnet de Ketnet gameweken. Van eind september tot eind oktober zal de zender programma's en onderwerpen over gamen in zijn programmaschema aanbieden. De term wordt maar al te vaak misbegrepen door de ouders. Terwijl kinderen met computers, tablets en mobiele applicaties laten spelen eigenlijk veel positieve dingen met zich meebrengt. Om de introductie van deze speciale programma's aan te kondigen, lanceert FamousGrey een campagne onder het motto 'Gamers scoren ook in het echt'.
De campagne richt zich tot de ouders en omvat twee televisiespots, twee radiospots en een site die ouders de 10 argumenten toont hoe gamen kinderen kan helpen scoren in het echte leven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]