FamousGrey laat kinderen scoren met Ketnet

Aangezien het één van de favoriete bezigheden van veel jongeren is, introduceert Ketnet de Ketnet gameweken. Van eind september tot eind oktober zal de zender programma's en onderwerpen over gamen in zijn programmaschema aanbieden. De term wordt maar al te vaak misbegrepen door de ouders. Terwijl kinderen met computers, tablets en mobiele applicaties laten spelen eigenlijk veel positieve dingen met zich meebrengt. Om de introductie van deze speciale programma's aan te kondigen, lanceert FamousGrey een campagne onder het motto 'Gamers scoren ook in het echt'.
De campagne richt zich tot de ouders en omvat twee televisiespots, twee radiospots en een site die ouders de 10 argumenten toont hoe gamen kinderen kan helpen scoren in het echte leven.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]