FamousGrey op zoek naar hop voor Hapkin

Crea / News

HapkinNa Maes, Maes 0.0% en Grimbergen mag FamousGrey ook Hapkin aan zijn merkenportfolio van Alken-Maes toevoegen. Deze week lanceren ze samen een gloednieuwe campagne die de unieke eigenschappen van het krachtige blonde bier in beeld brengen.
Sinds 2018 kreeg Hapkin een nieuw jasje aangemeten, en na een eerste enthousiaste ontvangst zet Alken-Maes in 2019 verder in op het merk. De eerste campagne van het merk toont hoe uitdagend het is om de perfecte Hapkin te brouwen. In de spots zien we hoe brouwers van Hapkin net die stap verder gaan om hun blond Belgisch bier te brouwen. Het vraagt inzet en moed om de beste hop te vinden, de rijke smaak verkrijg je dan weer door het bier vier keer te hoppen. De spot is sinds 8 april 2019 te zien op televisie.


Credits:
Client: Alken-Maes/Hapkin
Client contacts: Jan Rogiers, Sarah De Corte, Jan Bosselaers
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Creative Team: Diederik Jeangout, Marc Richard Vander Heyden
Project leader: Caroline Ropsy
Brand Leader: Jef Leysen
Business Director: JanPieter Mels
PR Manager: Laure Vandeghinste
RTV-producer: Charlotte Bodson
Head of production : Emily Rammant
Production: Landvogel
Producer: Thomas Cassiers
Director: Greg Hackett
DOP: Richard Stewart
Music Composer: Luke Atencio
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound Engineer: Eli Sundermann
Offline edit: Tim Swaby
Online edit: Jasper De Ryck @Famousgrey Productions