Wie een nieuwe job zoekt of onderhandelt over zijn bedrijfswagen met zijn baas, solliciteert maar beter voor een Volvo XC40. De werknemers van FamousGrey zijn alvast overtuigd, maar de nieuwe radiospots en printadvertenties van het creatieve bureau zorgen ervoor dat de Volvo XC40 ook standaard in de consideration set van andere sollicitanten opduikt. Zeker nu de maandprijs voor professionele klanten extra aantrekkelijk is. De radiospots benadrukken de volledige standaarduitrusting van de Volvo XC40. Ideaal voor wie onderweg even tot rust wil komen na een intense meeting, een pittige werkdag of een stevige onderhandeling.
Credits:
Client: Volvo Car Belux
Client contacts: Balder D’hondt, Lolita Swanet
Agency: FamousGrey
Strategy: Jonathan Detavernier
Executive CD: Peter Ampe
Creative: Jonathan d’Oultremont
Copywriter: Diederik Jeangout
Account team: Barbara van Huis, Klaartje Vanmulders, Matthias Roose
DTP: Franco Scaramuzza, Anne-Sophie Tonnelier
Production: FamousGrey Productions
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound Engineer: Eli Sundermann
Production Director: Emily Rammant
RTV-producer: Marlies Neudt
Editor: Annelies Carnoy, Jasper De Ryck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]