Na een strategische en creatieve pitch in de zoektocht naar een nieuwe creatieve partner ging de keuze van de iconische Belgische retailer Veritas naar FamousGrey. Veritas telt meer dan 100 winkels en is al 125 jaar gekend voor zijn ruim assortiment accessoires, beenmode en doe-het-zelfartikelen.
Samen met FamousGrey wil Veritas het merk nog sterker in de markt zetten, door nauwer aan te sluiten bij de verwachtingen van de hedendaagse consument en dit met een differentiërende positionering. Veritas was vooral gecharmeerd door de totaalaanpak van FamousGrey. De komende jaren zal Veritas een nieuw gezicht krijgen die doorheen alle touchpoints van het merk zal doorgevoerd worden. De eerste uitingen worden verwacht dit najaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]