Voor het tweede jaar op rij wint Coca-Cola de Best Brand Award en bewijst nogmaals het favoriete merk van de Belgen te zijn. Jaarlijks worden deze prijzen uitgereikt aan de sterkste merken in verschillende prestatiesectoren gebaseerd op de mening van 5.000 consumenten, op initiatief van GfK en Serviceplan.
Coca‑Cola, dat zich het afgelopen jaar inzette voor verschillende initiatieven met als doel te inspireren en iedereen een hart onder de riem te steken, is blij ook in deze moeilijke periode het hart van de Belgen veroverd te hebben.
Om iedereen te bedanken voor het vertrouwen, liet FamousGrey het hele land weten dat de liefde tussen de Belg en hun lievelingsmerk wederzijds is. Deze liefdesverklaring was te zien in alle nationale kranten, op sociale media en zelfs op het iconische billboard op het De Brouckèreplein.
Credits
Client: The Coca-Cola Company
Client contacts: Lise Van Tongelen, Yves De Voeght, Aline Lemaire, Susan Decock
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Designer: Elke Helbig, Sacha Lempereur
Copywriter FR: Zoé De Priester
Account Director: Olivia Naudts
Account Executive: Maxine Heylands
Strategic planner: Nicholas Pirard
Digital strategist: Wies Dickens
DTP: Anne-Sophie Tonnelier
PR: Famous Relations
PR Director: Stéphanie Van Bets
PR Manager: Eva Van Riet, Alexandra Goffart
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]