Voor het tweede jaar op rij wint Coca-Cola de Best Brand Award en bewijst nogmaals het favoriete merk van de Belgen te zijn. Jaarlijks worden deze prijzen uitgereikt aan de sterkste merken in verschillende prestatiesectoren gebaseerd op de mening van 5.000 consumenten, op initiatief van GfK en Serviceplan.
Coca‑Cola, dat zich het afgelopen jaar inzette voor verschillende initiatieven met als doel te inspireren en iedereen een hart onder de riem te steken, is blij ook in deze moeilijke periode het hart van de Belgen veroverd te hebben.
Om iedereen te bedanken voor het vertrouwen, liet FamousGrey het hele land weten dat de liefde tussen de Belg en hun lievelingsmerk wederzijds is. Deze liefdesverklaring was te zien in alle nationale kranten, op sociale media en zelfs op het iconische billboard op het De Brouckèreplein.
Credits
Client: The Coca-Cola Company
Client contacts: Lise Van Tongelen, Yves De Voeght, Aline Lemaire, Susan Decock
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Designer: Elke Helbig, Sacha Lempereur
Copywriter FR: Zoé De Priester
Account Director: Olivia Naudts
Account Executive: Maxine Heylands
Strategic planner: Nicholas Pirard
Digital strategist: Wies Dickens
DTP: Anne-Sophie Tonnelier
PR: Famous Relations
PR Director: Stéphanie Van Bets
PR Manager: Eva Van Riet, Alexandra Goffart
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]