Al te vaak worden IT-services en -oplossingen door organisaties als een complex proces ervaren. IT-bedrijf Easi ziet het anders, hun persoonlijke en menselijke aanpak is er net prioriteit, zowel intern als in hun omgang met klanten. FamousGrey kreeg de opdracht om die unieke waarden en normen te weerspiegelen in een volledig nieuw logo, en ook de andere assets van Easi te rebranden.
FamousGrey creëerde daarnaast ook een digitale brand awareness campagne om het nieuwe logo en de rebranding onder de aandacht te brengen bij de doelgroep van Easi; de B2B markt. Daarvoor zullen DOOH, pushed en organische posts op Facebook, LinkedIn en Youtube, bannering en nieuwsbrieven via De Tijd worden ingezet.
Credits
Client: Easi
Contacts: Linde Declercq
Agency: FAMOUSGREY
Project Manager: Klaartje Vanmulders
Strategist: Maarten Breda, Joeri Van Breedam
Digital Designer: Sacha Lempereur
Digital Strategist: Wies Dickens
Head of Digital: Joachim François
Performance Marketeer: Sander Cuypers
Digital copywriters: Sarah De Prez, Laureen Delbauche
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]