Al te vaak worden IT-services en -oplossingen door organisaties als een complex proces ervaren. IT-bedrijf Easi ziet het anders, hun persoonlijke en menselijke aanpak is er net prioriteit, zowel intern als in hun omgang met klanten. FamousGrey kreeg de opdracht om die unieke waarden en normen te weerspiegelen in een volledig nieuw logo, en ook de andere assets van Easi te rebranden.
FamousGrey creëerde daarnaast ook een digitale brand awareness campagne om het nieuwe logo en de rebranding onder de aandacht te brengen bij de doelgroep van Easi; de B2B markt. Daarvoor zullen DOOH, pushed en organische posts op Facebook, LinkedIn en Youtube, bannering en nieuwsbrieven via De Tijd worden ingezet.
Credits
Client: Easi
Contacts: Linde Declercq
Agency: FAMOUSGREY
Project Manager: Klaartje Vanmulders
Strategist: Maarten Breda, Joeri Van Breedam
Digital Designer: Sacha Lempereur
Digital Strategist: Wies Dickens
Head of Digital: Joachim François
Performance Marketeer: Sander Cuypers
Digital copywriters: Sarah De Prez, Laureen Delbauche
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]