Wie Fanta zegt, denkt niet alleen aan lekkere limonade met vruchtensap, maar maar vooral ook aan 'fun'. Toch is er deze zomer iets vreemds aan de hand met de Fanta Orange en Fanta zero Orange. Geen spoor van het bekende kleurrijke etiket, maar enkel de contouren van het logo op een witte achtergrond. Onder de noemer ‘Fanta Design & Win’ nodigt het merk tieners uit om zélf een Fanta-logo te ontwerpen dat bruist van creativiteit. De beste designs worden aan het einde van de wedstrijd op iconische locaties in vijf steden in België in de kijker gezet.
“Deze zomer geven we jongeren de kans om hun creativiteit de vrije loop te laten,” zegt Céline Van den Rijn, marketing director Coca-Cola België & Luxemburg. “Met behulp van hun eigen digitale skillset of ‘old school’ met pen en papier: we willen tieners de kans geven om hun creativiteit te uiten en te laten zien wat ze in hun mars hebben. Er zijn elke week leuke gadgets te winnen, maar de échte uitschieters stellen we tentoon op iconische locaties in vijf steden in België. Welke precies, dat maken we later bekend.”
De wedstrijd start op 4 juli en eindigt op 15 september. Afgelopen week, gaven social influencers alvast het goede voorbeeld in Walibi. Zaka en Achterklap, jong designtalent Vexx_Art en danser Malik, bekend van SYTYCD, gingen aan de slag met stiften, graffiti, krijt en zelfs confetti om hun “signature label” te ontwerpen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]