Corona dompelt het publiek onder in zijn universum ‘farniente’ aan de hand van een gigantische banner in hartje Brussel. De banner is uitgerust met een grote, bewegende hangmat wiegend op het ritme van de golven en benadrukt volledig de filosofie van het merk, een combinatie van verfrissing en ontspanning. Deze mooie vitrine bevindt zich in de Wetstraat en zorgt voor een niet te missen zichtbaarheid voor duizenden automobilisten die dagelijks langs deze belangrijke verkeersas rijden.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Posterscope, Vizeum en Urban Media, en zal tot 27 juni zichtbaar zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]