Fast Forward maakte werk van de lancering van de Samsung Galaxy S7 en S7 Edge: de twee nieuwe high-end smartphones behoefden tekst en uitleg én een overtuigende demo.
Fast Forward zorgde meer bepaald voor de logistieke ondersteuning op de Samsung S7 Shopping Tour, een ‘Grand Tour Of The Malls’ die over een periode van 62 actiedagen 14 winkelcentra aandeed. Niet alleen de verschillende varianten van de smartphone stonden centraal, maar ook de vr-compatibiliteit ervan. Zo kregen de vroege bestellers tot 11 maart een gratis Gear VR bij hun Galaxy S7 of S7 Edge. Latere beslissers ontdekten de Gear - en de telefoons zelf- dan weer op de promotiestand, waar er gedurende die hele Shopping Tour zowat 5.000 demo’s gebeurden.
Tot slot ondersteunde Fast Forward Samsung over het algemeen nog met een unieke Samsung Galaxy Cup, een mondiaal voetbaltoernooi voor de floor sales teams van de Samsung-retailers - dus van de verkopers van onder meer Fnac, Krëfel en Media Market. 26 van die Belgische teams namen het op 24 april tegen elkaar op in de Belgische voorrondes tijdens een amicaal, door Fast Forward gecoacht gebeuren met barbecue, S7 training booth, massage en muziek. Het winnend team 'floor sales men' mag onze driekleur verdedigen van 1 tot 3 juni op de Europese voorrondes in Zagreb.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]