Fast Forward maakte werk van de lancering van de Samsung Galaxy S7 en S7 Edge: de twee nieuwe high-end smartphones behoefden tekst en uitleg én een overtuigende demo.
Fast Forward zorgde meer bepaald voor de logistieke ondersteuning op de Samsung S7 Shopping Tour, een ‘Grand Tour Of The Malls’ die over een periode van 62 actiedagen 14 winkelcentra aandeed. Niet alleen de verschillende varianten van de smartphone stonden centraal, maar ook de vr-compatibiliteit ervan. Zo kregen de vroege bestellers tot 11 maart een gratis Gear VR bij hun Galaxy S7 of S7 Edge. Latere beslissers ontdekten de Gear - en de telefoons zelf- dan weer op de promotiestand, waar er gedurende die hele Shopping Tour zowat 5.000 demo’s gebeurden.
Tot slot ondersteunde Fast Forward Samsung over het algemeen nog met een unieke Samsung Galaxy Cup, een mondiaal voetbaltoernooi voor de floor sales teams van de Samsung-retailers - dus van de verkopers van onder meer Fnac, Krëfel en Media Market. 26 van die Belgische teams namen het op 24 april tegen elkaar op in de Belgische voorrondes tijdens een amicaal, door Fast Forward gecoacht gebeuren met barbecue, S7 training booth, massage en muziek. Het winnend team 'floor sales men' mag onze driekleur verdedigen van 1 tot 3 juni op de Europese voorrondes in Zagreb.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]