In de aanloop naar het 15-jarig bestaan van Fast Forward pakte het bureau uit met een nieuwe huisstijl. Het startschot werd gegeven tijdens de opening van de 45ste editie van Film Fest Gent. "Met onze frisse identiteit zijn we klaar voor de toekomst," zo luidt de boodschap. "Whatever it takes staat Fast Forward voor events met een hoek af. En liefst twee."
Ook in de komende jaren zal Fast Forward naar eigen zeggen hard vooruit gaan, om dan stil te staan bij het moment. Het pact van verbeelding en praktische ingesteldheid dat Fast Forward kenmerkt geldt in die zin dan evenzeer voor de leden van de team: "een bonte mix van notoir sterke karakters met hier en daar een hoek af. Ontdek de volledige rebranding via www.fastforward.events.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]