In de aanloop naar het 15-jarig bestaan van Fast Forward pakte het bureau uit met een nieuwe huisstijl. Het startschot werd gegeven tijdens de opening van de 45ste editie van Film Fest Gent. "Met onze frisse identiteit zijn we klaar voor de toekomst," zo luidt de boodschap. "Whatever it takes staat Fast Forward voor events met een hoek af. En liefst twee."
Ook in de komende jaren zal Fast Forward naar eigen zeggen hard vooruit gaan, om dan stil te staan bij het moment. Het pact van verbeelding en praktische ingesteldheid dat Fast Forward kenmerkt geldt in die zin dan evenzeer voor de leden van de team: "een bonte mix van notoir sterke karakters met hier en daar een hoek af. Ontdek de volledige rebranding via www.fastforward.events.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]