Fastfood aan de top bij Lürzer’s Grand Slam

Er zijn momenteel enkele bureaus wellicht heel gelukkig, want de winnaars van de tweede editie van Lürzer’s Grand Slam zijn gekend. ‘Gelukkig’ omdat deze award van Lürzer’s Archive creatief werk beloont met een geldprijs. Zo gaat in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars, zonder gala, rode loper of vuurwerk. Dit jaar verdelen de gouden, bronzen en zilveren winnaars maar liefst een prijzenpot van 18.936 euro. Onder de winnaars helaas geen Belgen, maar wel veel mooi werk uit het buitenland. LOLA MullenLowe Spain won met zijn Scary Clown Night, een campagne voor Burger King, een gouden award in de categorie ‘Live shows, Events & Stunts’. En concurrent McDonald’s doet het nog beter met twee keer goud voor zijn ‘next exit’ en ‘just missed us’-billboards van de hand van Cossette Canada.
https://www.youtube.com/watch?v=vXGjQJJmseE
In de categorieën ‘Audio & Sound - Innovation in Sound’ en ‘Digital - Games’ zette 360i uit de Verenigde Staten zijn beste beentje voor, en dit met The Maze. Met het Alexa spraakgestuurde spel rond de populaire serie Westworld, waarmee fans zich door Westworld kunnen navigeren met enkel hun stem, neemt het bureau twee gouden awards mee naar huis.
Benieuwd naar nog mooi werk? Of het nu goud, zilver of brons is... de andere winnaars vindt u op de website van Lürzer’s Grand Slam.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]