Er zijn momenteel enkele bureaus wellicht heel gelukkig, want de winnaars van de tweede editie van Lürzer’s Grand Slam zijn gekend. ‘Gelukkig’ omdat deze award van Lürzer’s Archive creatief werk beloont met een geldprijs. Zo gaat in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars, zonder gala, rode loper of vuurwerk. Dit jaar verdelen de gouden, bronzen en zilveren winnaars maar liefst een prijzenpot van 18.936 euro. Onder de winnaars helaas geen Belgen, maar wel veel mooi werk uit het buitenland. LOLA MullenLowe Spain won met zijn Scary Clown Night, een campagne voor Burger King, een gouden award in de categorie ‘Live shows, Events & Stunts’. En concurrent McDonald’s doet het nog beter met twee keer goud voor zijn ‘next exit’ en ‘just missed us’-billboards van de hand van Cossette Canada.
https://www.youtube.com/watch?v=vXGjQJJmseE
In de categorieën ‘Audio & Sound - Innovation in Sound’ en ‘Digital - Games’ zette 360i uit de Verenigde Staten zijn beste beentje voor, en dit met The Maze. Met het Alexa spraakgestuurde spel rond de populaire serie Westworld, waarmee fans zich door Westworld kunnen navigeren met enkel hun stem, neemt het bureau twee gouden awards mee naar huis.
Benieuwd naar nog mooi werk? Of het nu goud, zilver of brons is... de andere winnaars vindt u op de website van Lürzer’s Grand Slam.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]