Favoriete schrijfcursus van copywriters opnieuw van start

gouden_veer_trans (1)

Communication / News

gouden_veer_trans (1)Waar kunnen professionele copywriters hun pen nog verder aanscherpen? Velen kiezen voor de Gouden Veer Copycursus, waar zij een vaardigheid bijschaven die cruciaal is voor hun vak: responsgericht schrijven. En dus begint de 5de editie van de Gouden Veer Copycursus op 29 januari.
De Gouden Veer Copycursus is de meest prestigieuze opleiding commercieel schrijven in de Lage Landen, maken de initiatiefnemers zich sterk: "Elke copywriter kan er werken op teksten voor eigen klanten, het eigen reclamebureau of de eigen werkgever. Daarop volgt dan individueel feedback, waardoor de tekst van iedere cursist verbetert, wat zijn startniveau ook is."
De docenten behandelen zowel online als offline teksten, zowel kort als lang: e-mails, blogs, posts, tweets, websites, SEO, folders, brieven en slogans. Ook storytelling komt aan bod, net als het vinden van sterke argumenten en invalshoeken. De Gouden Veer Copycursus krijgt een gemiddelde beoordeling van 9 op 10. En toegegeven: de cursisten krijgen les van enkele van de beste Nederlandstalige copywriters van België. De 6 docenten wonnen samen 10 Gouden Veren, de beroemde prijs voor beste verkoopbrief. Zij bundelen meer dan 100 jaar ervaring in tekstschrijven.
De deelnameprijs bedraagt 1.995 euro (exclusief BTW) voor negen praktijkgerichte lessen van telkens vier uur, die worden afgesloten met een volledige schrijfdag. Dat bedrag is 100% fiscaal aftrekbaar als opleidingskost. De lessen vinden plaats in de Thomas More Hogeschool in Mechelen, een locatie die vlot bereikbaar is met de auto en het openbaar vervoer. Meer informatie en inschrijvingen: www.goudenveer.be/copycursus. Om elke deelnemer individueel feedback te garanderen, is het aantal cursisten strikt beperkt tot 20. Daarvan zijn reeds 13 plaatsen ingenomen.