FCR Media ondersteunt Belgische start-ups

Communication / Innovation / News

Startup
FCR Media gaat een partnership aan met de grootste start-up community van het land, Startit@KBC. FCR Media wil zo ontluikend ondernemerschap een duwtje in de rug geven. Tegelijkertijd houdt FCR Media op die manier ook de vinger aan de pols wat betreft nieuwe initiatieven en potentiële partnerships.
België heeft een achterstand goed te maken, maar ondertussen zit de Belgische start-up cultuur al een aantal jaren in de lift. 2017 was het vierde recordjaar op rij wat startende ondernemers betreft. Het aantal starters ligt volgens de eerste tellingen van Graydon tussen de 1.6% en 4% hoger dan het jaar voorheen. Die startende ondernemers hebben hun handen meer dan vol met het vlot trekken van hun activiteiten. Daarom wil FCR Media, het bedrijf achter goudengids.be hen gaan ondersteunen met bruikbaar advies rond online marketing. FCR Media sluit een partnership met Startit@KBC. De gemeenschap ondersteunt innovatief en schaalbaar ondernemerschap. Dankzij partnerships met een brede waaier aan bedrijven en organisaties, slaagt Startit erin om een heel diverse expertise mee te geven aan haar start-ups.
FCR Media gaat de start-ups concreet ondersteunen met digitale expertise. Via een help-desk kunnen start-ups terecht bij FCR Media voor advies rond het optimaliseren van hun website, traffic, interactie met klanten, enzovoort. Het advies wordt geschoeid op de leest die past bij de start-up of scale-up die beroep doen op FCR Media. Zo sluit FCR Media zich aan bij de ‘pay-it-forward’ mentaliteit van de Startit@KBC community. Tegelijkertijd wil FCR Media, dat innovatie hoog in het vaandel draagt, ook de vinger aan de pols houden wat betreft nieuwe concepten en potentiële partnerships.