Febelmag verleidt Moustique en Télé Pocket
L’Avenir Hebdo, dochtermaatschappij van Nethys die onlangs in het leven geroepen werd voor de magazineactiviteiten, vervoegt zich bij Febelmag met haar titels Moustique en Télé Pocket.
Belgomedia, Cascade, Ciné-Télé-Revue, de Persgroep, Le Vif Magazine, Mondadori, Press News, Produpress, Rossel & Cie, Roularta Media Group, Sanoma Media en Senior Publications verwelkomen dit nieuwe lid in het departement Febelmag van de federatie The Ppress. Febelmag telt voortaan 13 uitgevers met 61 titels, aanwezig op de reclamemarkt via 7 regies, met een verspreiding van meer dan 3 miljoen exemplaren per verschijning.
Het magazine Moustique verkent en ontrafelt elke week de maatschappij van vandaag zonder zichzelf al te ernstig te nemen. Gelanceerd in 1924, biedt het weekblad een geloofwaardig, begrijpelijk en selectief redactioneel aanbod gebaseerd op 4 pijlers: duiding van de actualiteit, ideeën en tendenzen, mosquito (cultuurgids) en het beste op tv. Bijna 49% van de lezers van Moustique behoren tot de sociale groepen 1-3 (48,7%).
Het weekblad Télé Pocket is een praktische tv-gids, met de uurroosters van 50 zenders, besprekingen van de beste films, een selectie van niet te missen televisieafspraken, twee televisieweken in één oogopslag, nieuws van de sterren, spelletjes en recepten voor de ontspanning. Met zijn 88.300 RLP, is het magazine selectief op vrouwen (66,5%) en op 45+ (56,5%).