FedCaf en Happiness introduceren ‘Helpy Hour’

Crea / News

We kennen allemaal ‘Happy Hour’: 1 betalen, 2 krijgen.  Maar nu de cafés eindelijk weer open mogen draait FedCaf - de federatie van de Belgische cafés - ‘Happy hour’ om en introduceert met de hulp van Happiness ‘Helpy Hour’. Of 1 krijgen, 2 betalen. Een kleine maar belangrijke en heel solidaire geste om je favoriete café volop te steunen. 

De voorspellingen zijn niet rooskleurig: 1 op 3 cafés zou mogelijk de coronacrisis niet overleven. Hoe dan ook zullen de gevolgen immens zijn na een voor de sector eindeloos lange verplichte sluiting. En nu de veiligheidsraad beslist heeft dat ze eindelijk weer open mogen, dan moet dat uiteraard gebeuren onder zeer strikte voorwaarden en met veel minder mensen in het café dan voor de coronamaatregelen. Alle redenen dus om iedereen die een hart voor de lokale cafés heeft op te roepen om hun favoriete café voluit te steunen.

Helpy Hour.

Het principe is simpel en iedereen bepaalt zélf wanneer het ‘Helpy Hour’ is. Dus als het tijd is om te bestellen of te betalen op café, zeg dan gewoon “Het is Helpy Hour.” en betaal er eentje dubbel. Of twee. Of meer. Uit solidariteit met uw favoriete café dat wekenlang zijn deuren moest sluiten en voor wie alle steun meer dan welkom is. De campagne loopt in social en op televisie. En in meer dan 9000 cafés worden posters verdeeld. Helpy mee. Deel de boodschap.

www.helpyhour.be

 

Credits
Client: FedCaf
Client Contact: Erik Beunckens, Diane Delen
Agency: Happiness Brussels
Executive creative management: Karen Corrigan
Creative Director: Geoffrey Hantson, Katrien Bottez
Content creative director: Kenny Vermeulen
Creatives: Roxane Schneider, Pieter Claeys
Strategic planner: Wesley Roeland
Account: Arthur Dewachter
Digital PM: Julie Post
Editor: Simon Schuurman
Digital team: Bliss