De Federale politie heeft haar communicatie op het vlak van employer branding & recruitment toevertrouwd aan PH 410. Dat verlengt daarmee voor de tweede keer een contract voor twee jaar, na competitie. Tijdens het vorige contract positioneerde het bureau de Federale politie als een werkgever die menselijke uitdagingen aangaat. Dankzij dat krachtige concept kon die haar ambitieuze rekruteringsdoelstellingen grotendeels waarmaken. De uitdagingen voor de periode van 2016 tot 2018 worden nog groter. De volgende campagne start in mei.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]