Federate doet Pierre Marcolini smelten

Na een verkenningsronde creëerde Federate een eerste SoMe-campagne voor de bekende chocolatier Pierre Marcolini. De opdracht? Breng de eindejaarsperiode op de sociale netwerken tot leven en promoot de Winter Time-collectie en de exclusieve adventskalender 2021. Een eerste samenwerking waarbij 6 stop-motion animaties het licht zagen. Ze gingen online de wereld rond: van China tot Dubai over België. Poëtische creaties die de waarden van samen delen en genegenheid centraal stellen. Met respect voor het creatieve en smaakvolle universum dat de Belgische chocolatier dierbaar is. Om onbeperkt van te genieten.
Credits
Brand: Pierre Marcolini
Client contact: Thibaut Vandereecken
Advertising Agency: Federate
Agency website: federate.eu
Account Team: Brigitte De Paepe, Alice Simon
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine Creation: Fred Lateur, Bjorn Blockx
Graphic & Motion Design: Céline Godaert, Stéphane Sowa
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]