Federate doet Pierre Marcolini smelten
Na een verkenningsronde creëerde Federate een eerste SoMe-campagne voor de bekende chocolatier Pierre Marcolini. De opdracht? Breng de eindejaarsperiode op de sociale netwerken tot leven en promoot de Winter Time-collectie en de exclusieve adventskalender 2021. Een eerste samenwerking waarbij 6 stop-motion animaties het licht zagen. Ze gingen online de wereld rond: van China tot Dubai over België. Poëtische creaties die de waarden van samen delen en genegenheid centraal stellen. Met respect voor het creatieve en smaakvolle universum dat de Belgische chocolatier dierbaar is. Om onbeperkt van te genieten.
Credits
Brand: Pierre Marcolini
Client contact: Thibaut Vandereecken
Advertising Agency: Federate
Agency website: federate.eu
Account Team: Brigitte De Paepe, Alice Simon
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine Creation: Fred Lateur, Bjorn Blockx
Graphic & Motion Design: Céline Godaert, Stéphane Sowa
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]