Deze maand lanceerde JIMS zijn nieuwe VIP-pack met interessante voordelen, zoals Buddy Access (gratis toegang voor een vriend) en een volledige lichaamsanalyse. Om deze VIP-voordelen in de spotlight te zetten, schakelde Federate opnieuw de hulp in van echte JIMS-leden. De hoofdrolspeelster? Een VIP-member met de looks en attitude van een echte celebrity. Zij beeldt de verschillende voordelen uit mét de typische JIMS-knipoog.
De campagne loopt van begin september tot einde oktober in België, Luxemburg en Frankrijk en omvat verschillende online video's, affiches, abribussen, flyers, Facebook en Instagram ads en meer.
Credits:
Advertised bran: JIMS
Client Contact: Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management: Delphine Remy, Mederic Delvaulx
Photographer: Thierry Siebrand
Film Production Company: Operation Panda
Film director: Thierry Siebrand
Sound: 4audio
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]