Deze maand lanceerde JIMS zijn nieuwe VIP-pack met interessante voordelen, zoals Buddy Access (gratis toegang voor een vriend) en een volledige lichaamsanalyse. Om deze VIP-voordelen in de spotlight te zetten, schakelde Federate opnieuw de hulp in van echte JIMS-leden. De hoofdrolspeelster? Een VIP-member met de looks en attitude van een echte celebrity. Zij beeldt de verschillende voordelen uit mét de typische JIMS-knipoog.
De campagne loopt van begin september tot einde oktober in België, Luxemburg en Frankrijk en omvat verschillende online video's, affiches, abribussen, flyers, Facebook en Instagram ads en meer.
Credits:
Advertised bran: JIMS
Client Contact: Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management: Delphine Remy, Mederic Delvaulx
Photographer: Thierry Siebrand
Film Production Company: Operation Panda
Film director: Thierry Siebrand
Sound: 4audio
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]