Het internationale zoutmerk Posidonia heeft de weg naar Federate gevonden voor een stevige rebranding. Het eerste zichtbare wapenfeit is het nieuwe logo, dat zeer snel te vinden zal zijn op broodzakken bij Carrefour. Met zijn vloeibaar zout, dat slechts 8% natrium bevat, profileert Posidonia zich als een uitstekende partner voor voedingsproducten (brood, charcuterie,...) die graag met minder zout door het leven gaan. Want zo wordt het risico op hart- en vaatziekten verlaagd. Posidonia werkt nu al samen met Carrefour, Delhaize, Starbucks, Puratos, Färm, Exki en andere bedrijven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]