Federate en Posidonia willen levens redden

Het internationale zoutmerk Posidonia heeft de weg naar Federate gevonden voor een stevige rebranding. Het eerste zichtbare wapenfeit is het nieuwe logo, dat zeer snel te vinden zal zijn op broodzakken bij Carrefour. Met zijn vloeibaar zout, dat slechts 8% natrium bevat, profileert Posidonia zich als een uitstekende partner voor voedingsproducten (brood, charcuterie,...) die graag met minder zout door het leven gaan. Want zo wordt het risico op hart- en vaatziekten verlaagd. Posidonia werkt nu al samen met Carrefour, Delhaize, Starbucks, Puratos, Färm, Exki en andere bedrijven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]