Het internationale zoutmerk Posidonia heeft de weg naar Federate gevonden voor een stevige rebranding. Het eerste zichtbare wapenfeit is het nieuwe logo, dat zeer snel te vinden zal zijn op broodzakken bij Carrefour. Met zijn vloeibaar zout, dat slechts 8% natrium bevat, profileert Posidonia zich als een uitstekende partner voor voedingsproducten (brood, charcuterie,...) die graag met minder zout door het leven gaan. Want zo wordt het risico op hart- en vaatziekten verlaagd. Posidonia werkt nu al samen met Carrefour, Delhaize, Starbucks, Puratos, Färm, Exki en andere bedrijven.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]