Federate gaat uit de kleren voor Itsme

Itsme, de digitale identiteit van meer dan 2 miljoen Belgen, lanceert een nieuwe imagocampagne met Federate. Het uitgangspunt van de campagne? In het leven houd je sommige dingen liever voor jezelf: je tandenborstel, je ondergoed en... je intimiteit. En je privacy, die wil je ook online beschermen.
Dit idee werd in een reeks grappige spots gegoten, waarin we telkens iemand zien die probeert om zich discreet om te kleden, zonder al te veel ‘persoonlijke details’ bloot te geven. Een herkenbare situatie! Dat is net wat Itsme doet online: je persoonlijke zaken behoeden voor de blikken van pottenkijkers.
De regie was in handen van Fred Labeye van productiehuis Jekyll n’ Hyde. De online video’s werden uitgebracht in 6”, 8” en 12”.
Credits
Advertised brand: itsme
Client Contact: Sylvie Vandevelde
Advertising Agency: FEDERATE
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation: Régis Leemans, Charly Dheulin, Denis Dubrulle
Production house: Jekyll n’ Hyde
Réalisation: Fred Labeye
Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Social Media Manager: Louise Vankueken
Account Director: Yana Huygens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]