Itsme, de digitale identiteit van meer dan 2 miljoen Belgen, lanceert een nieuwe imagocampagne met Federate. Het uitgangspunt van de campagne? In het leven houd je sommige dingen liever voor jezelf: je tandenborstel, je ondergoed en... je intimiteit. En je privacy, die wil je ook online beschermen.
Dit idee werd in een reeks grappige spots gegoten, waarin we telkens iemand zien die probeert om zich discreet om te kleden, zonder al te veel ‘persoonlijke details’ bloot te geven. Een herkenbare situatie! Dat is net wat Itsme doet online: je persoonlijke zaken behoeden voor de blikken van pottenkijkers.
De regie was in handen van Fred Labeye van productiehuis Jekyll n’ Hyde. De online video’s werden uitgebracht in 6”, 8” en 12”.
Credits
Advertised brand: itsme
Client Contact: Sylvie Vandevelde
Advertising Agency: FEDERATE
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation: Régis Leemans, Charly Dheulin, Denis Dubrulle
Production house: Jekyll n’ Hyde
Réalisation: Fred Labeye
Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Social Media Manager: Louise Vankueken
Account Director: Yana Huygens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]