Federate imperiaal voor Waterloo-bier van Anthony Martin

Ter gelegenheid van de release van de film “Napoléon” vroeg de Anthony Martin Group aan Federate om een  passende campagne te creëren voor zijn triple blonde Waterloo-bier. Zo gevraagd, zo gedaan. Het bureau maakte een bioscoopspot (te zien vóór elke Franstalige vertoning van de film van Ridley Scott), een adressable tv-campagne, een printadvertentie en een volledige bannercampagne.

De Anthony Martin Group is gevestigd op de Hoeve van Mont-Saint-Jean, net daar waar de Slag bij Waterloo heeft plaatsgevonden. Naast zijn Waterloo-biertje brengt de groep ook Timmermans, Bourgogne des Flandres, Maredret, Martin's, Gordon, Guinness en andere bieren op de markt.
Beide partijen hopen alvast dat deze eerste overwinning zal leiden tot een lange en vruchtbare samenwerking.
Credits
Advertised brand: John Martin Brewery
Client: Edward Martin
Agency: Federate (www.federate.eu)
Creative Lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creatives: Thomas Evenepoel, Bjorn Blockx
Graphic design: Céline Godaert
Account: Thomas Danthine
Casting agency: Wantedd (www.wantedd.com)
Production: Pickles (www.thepickles.be)
Director: Stanislas Huaux
Producer: Jeremy Marchant
DOP : Bert Degreave
Make-Up Artist: Esther Wauters
Gaffer: Patrick Haegeman
Banner production: Cédric Fripiat
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 





