Het merk Kinder van het Italiaanse bedrijf Ferrero viert dit jaar zijn 50ste verjaardag. Innovaties die trouw blijven aan de geest van het merk hebben de afgelopen 50 jaar de sterke identiteit van Kinder gevormd. Om zijn consumenten te bedanken voor de vele jaren trouw, organiseert Kinder vanaf juli 2018 tot januari 2019 op zijn website een unieke wedstrijd. In juli en augustus kunnen consumenten uit een lijst van 20 verschillende wensen op hun favoriet stemmen. De top 10 gaat door naar de volgende ronde. Hieruit kunnen consumenten via een unieke code in de Kinder verpakkingen hun favoriete wens winnen. Als kers op de taart organiseert Kinder in oktober 2018 een extra verrassing. Details daarover volgen snel via de website.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]