Het merk Kinder van het Italiaanse bedrijf Ferrero viert dit jaar zijn 50ste verjaardag. Innovaties die trouw blijven aan de geest van het merk hebben de afgelopen 50 jaar de sterke identiteit van Kinder gevormd. Om zijn consumenten te bedanken voor de vele jaren trouw, organiseert Kinder vanaf juli 2018 tot januari 2019 op zijn website een unieke wedstrijd. In juli en augustus kunnen consumenten uit een lijst van 20 verschillende wensen op hun favoriet stemmen. De top 10 gaat door naar de volgende ronde. Hieruit kunnen consumenten via een unieke code in de Kinder verpakkingen hun favoriete wens winnen. Als kers op de taart organiseert Kinder in oktober 2018 een extra verrassing. Details daarover volgen snel via de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]