Het merk Kinder van het Italiaanse bedrijf Ferrero viert dit jaar zijn 50ste verjaardag. Innovaties die trouw blijven aan de geest van het merk hebben de afgelopen 50 jaar de sterke identiteit van Kinder gevormd. Om zijn consumenten te bedanken voor de vele jaren trouw, organiseert Kinder vanaf juli 2018 tot januari 2019 op zijn website een unieke wedstrijd. In juli en augustus kunnen consumenten uit een lijst van 20 verschillende wensen op hun favoriet stemmen. De top 10 gaat door naar de volgende ronde. Hieruit kunnen consumenten via een unieke code in de Kinder verpakkingen hun favoriete wens winnen. Als kers op de taart organiseert Kinder in oktober 2018 een extra verrassing. Details daarover volgen snel via de website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]