Het merk Kinder van het Italiaanse bedrijf Ferrero viert dit jaar zijn 50ste verjaardag. Innovaties die trouw blijven aan de geest van het merk hebben de afgelopen 50 jaar de sterke identiteit van Kinder gevormd. Om zijn consumenten te bedanken voor de vele jaren trouw, organiseert Kinder vanaf juli 2018 tot januari 2019 op zijn website een unieke wedstrijd. In juli en augustus kunnen consumenten uit een lijst van 20 verschillende wensen op hun favoriet stemmen. De top 10 gaat door naar de volgende ronde. Hieruit kunnen consumenten via een unieke code in de Kinder verpakkingen hun favoriete wens winnen. Als kers op de taart organiseert Kinder in oktober 2018 een extra verrassing. Details daarover volgen snel via de website.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]