Zowel Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, als het promotiemerk Food.be hebben een nieuw gezicht. Twee nieuwe logo's en een nieuwe huisstijl brengen beide merken dichter bij elkaar en tonen met gestileerde mondjes waarvoor Fevia en food.be staan. Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, ondersteunt de duurzame groei van Belgische voedingsbedrijven. Daarvoor gaat Fevia als spreekbuis van de voedingsindustrie dagelijks in dialoog met onze stakeholders. Food.be is dan weer het promotiemerk dat de kwaliteit, diversiteit en innovatie van Belgische voeding en dranken wereldwijd in de kijker zet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]