Fevia en food.be krijgen make-over

Zowel Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, als het promotiemerk Food.be hebben een nieuw gezicht. Twee nieuwe logo's en een nieuwe huisstijl brengen beide merken dichter bij elkaar en tonen met gestileerde mondjes waarvoor Fevia en food.be staan. Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, ondersteunt de duurzame groei van Belgische voedingsbedrijven. Daarvoor gaat Fevia als spreekbuis van de voedingsindustrie dagelijks in dialoog met onze stakeholders. Food.be is dan weer het promotiemerk dat de kwaliteit, diversiteit en innovatie van Belgische voeding en dranken wereldwijd in de kijker zet.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]