Film Lions: hattrick voor Waiting Lines

'Waiting Lines' van Duval Guillaume scoort een derde keer bij de Film Lions. Deze pakkende campagne keert met brons naar huis in de subcategorie 'Charities & Appeals'. Eerder won het voor Re-born to be alive al brons bij de Media Lions en goud bij de PR Lions. We herhalen even het concept. Ter gelegenheid van de Wereldgezondheidsdag werden wachtlijnen aan de telefoon in reddingslijnen omgetoverd: een boodschap moedigde de mensen aan donor te worden. De site speelde een centrale rol in de campagne.
De jury van de Film Lions kenden de Grand Prix toe aan ADAM&EVEDDB London. Die overtuigde de jury in de subcategorie 'Retail & e-commerce' met de 'Shoplifters' in opdracht van de legendarische Britse supermarktketen Harvey Nichols. Een montage van beelden van bewakingscamera's toont shoplifters - winkeldieven, dus - van wie de gezichten verborgen worden door cartoonfiguurtjes. Het idee komt erop neer dat stelen bij Harvey Nichols niet hoeft sinds de introductie van de Rewards, bij wijze van spreken de witte producten van deze Britse keten. Blink Productions, Cain & Abel London en The Mill Londen delen als productiehuizen mee in de eer. Meer tekst en uitleg over 'Shoplifters' vindt u hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]