Finale Slimste Reclamebureau ter Wereld op GoPlay

Awards / News

Ads & Data organiseerde dit najaar voor de eerste keer Het Slimste Reclamebureau ter Wereld. De strijd der reclametitanen barstte los tussen maar liefst 32 reclamebureaus. iO, Hannibal en LDV United schopten het tot de finale die vanaf donderdag 10 november te bekijken is op GoPlay.

De grote finale werd  - zoals het een echte aflevering betaamt – op 4 november opgenomen in de tv-studio in Vilvoorde. iO, Hannibal en LDV United mochten vorige week vrijdag plaatsnemen in de befaamde oranje stoelen van De Slimste Mens ter Wereld. Niemand minder dan Erik Van Looy himself was de presentator van dienst, professioneel bijgestaan door juryleden Bart Cannaerts en Amelie Albrecht. Lotte Bongaerts van iO, Thijs Ameye van Hannibal en Floris Adriaenssens van LDV United hadden de eer om hun reclamebureau te verdedigen. De kandidaten die het finalespel mochten spelen, bleken aan elkaar gewaagd. Het bleef spannend tot op het einde.

Op donderdag 10 november komt Vlaanderen dus niet enkel te weten wie de winnaar van De Allerslimste Mens ter Wereld is, maar ook die van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld. De aflevering is vanaf 12u te bekijken op GoPlay en de website van Ads & Data. “Het enthousiasme binnen de reclamesector om deel te nemen aan Het Slimste Reclamebureau ter Wereld was ontzettend groot wat ons veel plezier doet. De finale die in de tv-studio van De Slimste Mens ter Wereld werd opgenomen, was de apotheose, één waarin reclame en humor hoogtij vierden. Eéntje waar we graag een vervolg aan breien, volgend jaar zal Ads & Data dan ook een tweede editie van deze legendarische quiz organiseren," zegt Els Vercauteren, Creative Concepts Director Ads & Data Brand Studio.