Alweer gaat een Brits icoon over in buitenlandse handen. Jaguar is Indisch, Rolls-Royce Duits en nu wordt de Financial Times Japans. Dat wil zeggen: de Britse uitgeversgroep Pearson verkoopt de Financial Times aan het Japanse Nikkei. Pearson behoudt wel nog een belang van 50% in The Economist. Nikkei kennen we door de Nikkei-index, de index van de koersen van de belangrijkste bedrijven die op de beurs van Tokyo zijn genoteerd, maar is ook de uitgever van een hele reeks kranten en tijdschriften, niet zelden economisch van inborst. De Financial Times doet het eigenlijk goed: het aantal abonnementen nam de voorbije jaren met 30% toe. Die stijging dankt de krant vooral aan de digitale abonnementen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]