Financial Times krijgt Japanse eigenaars
Alweer gaat een Brits icoon over in buitenlandse handen. Jaguar is Indisch, Rolls-Royce Duits en nu wordt de Financial Times Japans. Dat wil zeggen: de Britse uitgeversgroep Pearson verkoopt de Financial Times aan het Japanse Nikkei. Pearson behoudt wel nog een belang van 50% in The Economist. Nikkei kennen we door de Nikkei-index, de index van de koersen van de belangrijkste bedrijven die op de beurs van Tokyo zijn genoteerd, maar is ook de uitgever van een hele reeks kranten en tijdschriften, niet zelden economisch van inborst. De Financial Times doet het eigenlijk goed: het aantal abonnementen nam de voorbije jaren met 30% toe. Die stijging dankt de krant vooral aan de digitale abonnementen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]