Finn versterkt data-gedreven marketing met komst van Tim Jansen

News / People

Tim Jansen, specialist in performance marketing en branding, maakt de overstap naar Finn als senior consultant. Met zijn expertise in het ontwikkelen van meetbare digitale campagnes zal Jansen bijdragen aan het versterken van Finn’s data-gedreven marketingaanpak. “Finn heeft voor elk communicatiedomein een specialist, van crisiscommunicatie tot marketing en branding. Maar wat mij aantrok, is het strategisch bewustzijn dat hier heerst. Deze combinatie van specialistische kennis én strategische visie zie je zelden,” aldus Tim Jansen.

Jansen heeft ruime ervaring in het vertalen van strategische keuzes naar concrete, effectieve en meetbare digitale campagnes voor zowel lokale als internationale organisaties. Zijn expertise strekt zich uit over zowel de strategische kant van marketing als de technische uitvoering ervan. Dit betekent dat hij niet alleen bedrijven helpt om de juiste strategische keuzes te maken, maar ook de meest efficiënte tools inzet om die keuzes te realiseren.

In zijn nieuwe rol bij Finn zal hij bedrijven en organisaties ondersteunen bij het versterken van hun merkidentiteit en het vinden van de optimale balans tussen performance marketing en branding. Dit sluit perfect aan bij Finns visie, waarin de combinatie van strategie en meetbare resultaten centraal staat.

Raf Weverbergh en Kristien Vermoesen, managing partners van Finn, zijn enthousiast over de komst van Jansen: “Met Tim versterken we ons team met extra expertise in data-gedreven marketing en strategische communicatie. Zijn ervaring met het ontwikkelen van meetbare campagnes en zijn inzicht in zowel branding als performance marketing sluiten perfect aan bij onze ambitie om marketing en corporate communicatie te laten versmelten.”

Door de komst van Jansen blijft Finn haar positie als end-to-end strategische partner versterken, met een focus op meetbare resultaten. Finn helpt klanten om strategische keuzes te maken die leiden tot heel concrete en tastbare impact in hun sector.