Juli stond in het teken van de “UEFA Women’s EURO”, die tot eind juli in Engeland plaatsvond. Alle schijnwerpers waren gericht op onze Red Flames, het Belgische vrouwenvoetbalteam. Ter gelegenheid van dit vrouwentoernooi lanceerde de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) een #FLAMETIME-campagne op de digitale schermen van JCDecaux. Een unieke digitale affichagecampagne in de kleuren van de Red Flames! De originaliteit? Dynamische inhoud met een QR-code die veranderde naarmate de campagne vorderde. En een prachtige vlam die met duizend lichten schitterde.
Door de QR-codes te scannen,kon je punten verzamelen en collector's goodies winnen. Iets om fans van de Red Flames te verrassen! Deze DOOH-campagne werd uitgezonden op digitale schermen vóór de Carrefour-winkels en op 360 digitale schermen van 2m² in de straten van Brussel en Luik.
Deze campagne was het resultaat van de samenwerking tussen de KBVB en JCDecaux, en was zichtbaar zolang onze Red Flames in de running waren voor dit toernooi.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]