Juli stond in het teken van de “UEFA Women’s EURO”, die tot eind juli in Engeland plaatsvond. Alle schijnwerpers waren gericht op onze Red Flames, het Belgische vrouwenvoetbalteam. Ter gelegenheid van dit vrouwentoernooi lanceerde de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) een #FLAMETIME-campagne op de digitale schermen van JCDecaux. Een unieke digitale affichagecampagne in de kleuren van de Red Flames! De originaliteit? Dynamische inhoud met een QR-code die veranderde naarmate de campagne vorderde. En een prachtige vlam die met duizend lichten schitterde.
Door de QR-codes te scannen,kon je punten verzamelen en collector's goodies winnen. Iets om fans van de Red Flames te verrassen! Deze DOOH-campagne werd uitgezonden op digitale schermen vóór de Carrefour-winkels en op 360 digitale schermen van 2m² in de straten van Brussel en Luik.
Deze campagne was het resultaat van de samenwerking tussen de KBVB en JCDecaux, en was zichtbaar zolang onze Red Flames in de running waren voor dit toernooi.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]